niedziela, 8 lipca 2012

just me.

kiedyś ktoś zapytał mnie dlaczego na blogu nie ma w ogóle moich zdjęć.
znaczy się takich, na których ja jestem.
nie pamiętam kto to był, ale po dłuższych namysłach postanowiłam stworzyć posta tylko ze zdjęciami na których jestem ja.
są ona zrobione przez moich najlepszych na świecie znajomych i fotoaparzystów :D



niedługo zniknę na jakiś czas z powodu wizyty w Chorzowskim Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr Edwarda Hankego. niestety moje kolano znowu wymaga naprawy, więc wstrzymam na trochę wrzucanie postów.

dziękuję.

fot. Marta C.
fot. Gadget

fot. Gadget

fot. Grażyna Siedlecka

fot. ja

fot. Marta T.

fot. Marta T.

fot. ja

fot. ja

fot. Marta T.

fot. Marta T.

fot. Zuzanna M.

fot. Marta T.

fot. Konrad S.

fot. Leszek

fot. Leszek
fot. Piku

fot. Patryk

fot. Leszek

fot. Leszek

fot. Patryk

fot. ja

fot. Leszek

fot. Leszek

fot. Leszek


enjoy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz